TOMMY COLLECTION BY TOMMY JEANS SE ÎNTOARCE ÎN SEZONUL PRIMĂVARA ‘23 

O nouă colecție de produse clasice stilul streetwear contemporan lansată printr-o campanie infuzată de ritmul comunității lowriding din Japonia.

Tommy Hilfiger anunță următorul capitol Tommy Collection by TOMMY JEANS. Inspirată de rădăcinile sale din hip-hop, Tommy Collection se conectează la comunitățile din întreaga lume, promovând cultura străzii printr-o perspectivă progresivă, locală. În acest sezon, TOMMY JEANS apare în lumea lowriding-ului din cultura chicano japoneză cu cea mai recentă lansare a celei mai elevate colecții.

Tommy Collection Primăvară ’23 este formată din piese care prezintă o interpretare contemporană a arhivei TOMMY JEANS.  Piesele moderne de bază primesc un twist de sezon, și produsul hero este jacheta windbreaker Chicago în roșu și albastru, cu mâneci detașabile. Alte atracții ale colecției sunt blugii baggy Aiden din denim, medium wash și talie lejeră, al căror stil este sinonim cu muzica rap; jacheta parka color-blocked; vesta trucker din denim, decupată, fără mâneci; vesta tricotată stil letterman și puloverul stil hochei din nailon. În întreaga colecție piesele prezintă diverse proporții și oportunități de layering, în timp ce îmbină estetica prep, skate și hip-hop. Arhivele sportive sunt recodificate prin caleidoscopul culturilor, oferind siluete clasice cu o energie turbo.

Campania Tommy Collection Primăvara ‘23 este un amestec de instantanee pline de acțiune, momente dezinvolte și portrete intime ale comunității lowrider, realizate de fotograful Theo Cottle din Londra. Cu o distribuție de lowrider americani clasici și proprietari de garaje, rapperi și artiști tatuatori, colectivul japonez modelează o lume dinamică în care colecția se integrează.

Videograful Yohai Haga Peta (@yoheipeta) a surprins universul lowrider din Shibuya pe timp de noapte, cu scene declanșate de cultura stradală Cali-Mex și cultura mașinii, în timp ce șoferii fie conduc în derivă, fie alert sau se plimbă pe străzile din Tokyo.

Colecția este disponibilă pe tommy.com și în anumite magazine TOMMY JEANS din întreaga lume. Magazinele TOMMY JEANS din România se află în Parklake Shopping Center și MegaMall București.

Intrați pe platformele sociale @TommyJeans, #TommyJeans și #TommyCollection și alăturați-vă comunității TOMMY JEANS – o destinație digitală care combină muzica, streetwear și cultura.

# # #


Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.       

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.