***ALERTĂ MEDIA***
Printre oaspeții lui Tommy Hilfiger au fost rapperul, actorul și antreprenorul Jack Harlow și sportivul All Pro NFL, Stefon Diggs, ambii purtând ținute TOMMY HILFIGER personalizate.
Tommy și Dee Hilfiger au participat la Metropolitan Museum of Art’s Costume Institute Benefit – Gala MET – pe 1 mai 2023, în New York City, pentru a sărbători deschiderea expoziției, Karl Lagerfeld: O linie a frumuseții. Expoziția examinează opera lui Karl Lagerfeld, concentrându-se pe vocabularul stilistic al designer-ului, exprimat în teme estetice care apar întotdeauna în creațiile sale. Seara a fost co-prezidată de Michaela Coel, Penélope Cruz, Roger Federer, Dua Lipa și Anna Wintour.
Alături de Tommy Hilfiger au fost Dee Hilfiger, soția sa, care este designer de modă, rapperul, actorul și antreprenorul Jack Harlow, nominalizat la GRAMMY, și Stefon Diggs, sportiv All Pro NFL.
„Karl Lagerfeld a fost o legendă, un adevărat campion al culturii pop și un prieten și susținător minunat”, a spus Tommy Hilfiger. „Viziunea lui a adus lumii o frumusețe de netăgăduit. Întotdeauna îi voi prețui prietenia, inspirația și oportunitățile pe care le-a oferit, mai ales după ce am lucrat îndeaproape împreună la brand-ul Karl Lagerfeld. A fost incredibil să-i privesc din culise geniul creativ. Karl ne-a învățat importanța inovației și a depășirii granițelor respectând în același timp codurile și moștenirile brand-ului. Așa că în seara asta, îl sărbătorim pe Karl și imaginația lui nesfârșită și talentul extraordinar.”
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Tommy Hilfiger a purtat o cămașă albă de seară dăruită de Karl Lagerfeld. Ținuta sa a fost completată cu un blazer tuxedo personalizat TOMMY HILFIGER x Denis Frison, bleumarin, cu închidere cu un singur nasture în față, realizat din bouclé, model vintage, cu căptușeală roșie, detalii roșii, rever din satin bleumarin și butoni din perle personalizați TH. Tommy a purtat, de asemenea, pantaloni de tuxedo realizați din acelai material precum blazer-ul, cu detaliu roșu ca dunga laterală, o vestă de satin bleumarin și cravată de satin bleumarin.
Dee Hilfiger a purtat o ținută personalizată TOMMY HILFIGER tip ducesă din satin bleumarin închis, cu un plastron brodat din dantelă cu perle și diamante, detalii cu volane și o fustă cu volum din satin bleumarin închis, combinată cu mănuși și voal din dantelă fină cu perle brodate la comandă.
Jack Harlow a purtat o jachetă bleumarin tip trucker personalizată TOMMY HILFIGER, realizată din material bouclé, cu rever încadrat de jur împrejur cu satin bleumarin precum și buzunarele, și pantaloni din același material, cu încadrare din satin bleumarin în jurul taliei și dungă laterală. Styling-ul look-ului s-a realizat prin lanțuri de buzunar și perle și o cămașă din mătase charmeuse vișinie cu nasturi perlați.
Stefon Diggs a purtat un blazer alb-negru personalizat TOMMY HILFIGER din material bouclé, cu închidere cu un singur nasture în față, cu detalii roșii, rever din satin bleumarin, broșă inspirație Chanel. El a combinat look-ul cu pantaloni din același material precum blazer-ul, cu fante în interior, detalii roșii și lanțuri de buzunare, o cămașă albă cu guler înalt, de asemenea cu detalii roșii și nasturi perlați.
UNDE: Muzeul Metropolitan de Artă, New York
CÂND: Luni, 1 Mai 2023
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.
Tommy e peste tot!
Da, clar. 😀