Comunicat de presă – Calvin Klein lansează campania Toamna 2022

Calvin Klein lansează campania Toamna 2022, cu o distribuție extinsă de persoane care influențează mediul cultural

Campania Toamna 2022 Calvin Klein prezintă o distribuție globală în decoruri reale, cu câteva surprize. Cu cele mai noi produse din gamele Underwear și Jeans, colecția de articole esențiale originale este concepută pentru a fi purtată zi de zi și actualizată pentru prezent.

Filmată și regizată de Alasdair McLellan, campania surprinde distribuția în cele mai actuale stiluri, gândite și perfecționate pentru acest sezon. Moderne, minimale și senzuale, fotografiile redau tipul de imagini pentru care brandul este cunoscut, surprinzând adevărata încredere a fiecărui talent. Seria episodică de videoclipuri prezintă talente care se intersectează într-o lume Calvin Klein în care activitățile de rutină – de la antrenamente la spălat rufe și la luat masa de unul singur – sunt orice altceva decât banale.

În campanie este actorul și regizorul Chloë Sevigny, compozitorul și actorul Dominic Fike, artistul și interpretul global JENNIE, actorul, interpretul și compozitorul Michaela Jaé Rodriguez, actorul și activistul Susan Sarandon și actorul, producătorul Yahya Abdul-Mateen II alături de modelele Akon Changkou, Efron Danzig, Fran Summers, Kade Holt, Lila Moss, Precious Lee și Rianne Van Rompaey.

Noile stiluri Underwear și de loungewear prezentate în campanie includ Embossed Icon, logo-ul semnătură reimaginat într-un design în relief repetitiv, și Bonded Flex, care oferă confort fără armătură, cu suport inovator din  tricot fără cusături, ambele realizate dintr-un amestec de materiale reciclate. Noile siluete Modern Cotton, inclusiv o braletă pe un singur umăr, actualizează unul dintre cele mai emblematice stiluri Calvin Klein. Modern Cotton Naturals oferă nuanțe și tăieturi noi și sunt realizate cu fibre mai durabile.

Blugii canalizează spiritul tineresc al anilor ’90 și se remarcă prin funcționalitate, texturi dinamice și proporții actuale. Denimul original de designer a evoluat.

Credit Campanie:

Regizat și fotografiat de Alasdair McLellan

@calvinklein

#mycalvins

###

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate și pe ro.tommy.com. 

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Calvin Klein, Inc.

CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.

Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.

2 thoughts on “Comunicat de presă – Calvin Klein lansează campania Toamna 2022

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: