PVH EUROPE ACCELEREAZĂ ANGAJAMENTUL FAȚĂ DE CIRCULARITATE PRIN PARTENERIATUL CU INFINITED FIBRE COMPANY
PVH Europe, parte din PVH Corp., anunță un parteneriat, care va fi dezvoltat pe o durată de mai mulți ani, împreună cu Infinited Fibre Company, un grup care se ocupă cu tehnologia dedicată modei circulare, cu scopul de a amplifica sustenabilitatea produselor oferite în Europa prin emblematicele brand-uri Calvin Klein și TOMMY HILFIGER. Compania Infinited Fibre folosește o tehnologie revoluționară de regenerare a deșeurilor textile pentru a crea Infinna™, o fibră textilă nouă, care va fi folosită mai întâi pentru fabricarea produselor TOMMY HILFIGER în Europa, și ulterior se va extinde la produsele Calvin Klein. Acest nou parteneriat vine ca o urmare a angajamentului pe termen lung pe care PVH Corp. și-l asumă față de inovație, circularitate și strategia sa Forward Fashion prin care își propune să reducă la zero orice impact negativ până în 2030.Infinna™ este o fibră textilă regenerată unică, patentată, cu un aspect moale și natural la fel ca bumbacul virgin. Create folosindu-se o tehnologie testată și dovedită, fibrele de calitate premium pot fi făcute din deșeuri textile bogate în bumbac, care altfel ar ajunge la gropile de gunoi sau ar fi arse. În prezent, obținute local în Finlanda de către Infinited Fiber, textilele vechi sunt descompuse la nivel molecular și renasc ca fibre noi. Odată cu anunțarea acestui parteneriat, PVH Europe se alătură unui grup de companii globale de modă care și-au asigurat aprovizionarea cu Infinna™ pentru următorii ani, deoarece Infinited Fibre Company se așteaptă să intensifice producția, cu scopul de a transforma fibra textilă regenerată într-un material mainstream al viitorului. De asemenea, PVH Europe are opțiunea de a-și recicla propriile deșeuri de materiale ca materie primă pentru procesul Infinited Fiber.
„Suntem determinați să avem un statut de pionierat și să colaborăm cu companii lidere din industrie care au o concepție similară și care astfel realizează produse mai inovatoare și sustenabile”, a declarat Esther Verburg, EVP, Sustainable Business & Inovation, Tommy Hilfiger Global și PVH Europe. „Suntem mândri să ne unim forțele cu Compania Infinited Fibre pentru a ne transforma deșeurile în produse noi, închizând cu adevărat bucla fără a sacrifica calitatea înaltă pe care o cunosc și pe care o așteaptă consumatorii noștri de la brand-urile noastre. Așteptăm cu nerăbdare să implementăm această tehnologie inovatoare, astfel încât să putem atinge un nou nivel de circularitate pe măsură ce ne străduim să creăm un business de viitor.”
Primele tricouri TOMMY HILFIGER realizate cu Infinna™ vor fi lansate în Europa în vara anului 2022, cu extinderea ulterioară planificată către noi categorii de produse și în cadrul Calvin Klein pentru sezoanele viitoare. Consumatorii vor putea afla mai multe despre materialele utilizate cu etichetarea produsului și o pagină dedicată pe tommy.com.
„Colaborăm cu PVH Europe de câțiva ani și a fost una dintre primele companii care a lucrat cu țesături fabricate din fibra noastră textilă Infinna™”, a declarat Kirsi Terho, Key Account Director, Infinited Fibre Company. „A fost grozav să văd că brand-ul dă viață viziunii noastre – demonstrând cu adevărat cât de potrivită este fibra noastră cu hainele pe care tuturor ne place să le purtăm în fiecare zi. Suntem recunoscători lui PVH Europe pentru sprijinul și credința neclintită în tehnologia noastră și așteptăm cu nerăbdare să colaborăm pentru a face din circularitatea textilă o realitate de zi cu zi.”
Echipele Tommy Hilfiger și Calvin Klein de la PVH Corp. continuă să testeze și să scaleze mai multe proiecte textile inovatoare, inclusiv transformarea resturilor de struguri din industria vinului în alternative de piele și experimentarea cu noi materiale, cum ar fi pielea de ciuperci. Toate aceste inițiative determină business-ul să se transforme într-un sistem mai circular, producând în același timp produse de înaltă calitate pe care consumatorii le cunosc și pe care le așteaptă.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre TOMMY HILFIGER
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.
Despre Calvin Klein, Inc.
CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.
Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.
Calvin Klein continuă să-și consolideze poziția de inovator al platformelor digitale emergente și al campaniilor moderne de marketing. PVH a achiziționat Calvin Klein în 2003 și continuă să supravegheze o abordare concentrată pentru creșterea relevanței, prezenței și creșterii pe termen lung a mărcii la nivel mondial.
Despre Infinited Fiber Company
Infinited Fibre Company este un grup de modă și tehnologie textilă cu misiunea de a aduce bucurie și speranță înapoi în dulapuri, făcând circularitatea o realitate de zi cu zi. Inovația noastră revoluționară transformă hainele aruncate bogate în bumbac în Infinna ™, o fibră textilă premium care arată și se simte moale și naturală precum bumbacul. Infinna este biodegradabilă, nu conține microplastice, iar textilele realizate cu acesta pot fi reciclate în același proces.
Aflați mai multe pe website https://infinitedfiber.com/ și urmăriți-ne pe Twitter, Instagram, LinkedIn, și TikTok.
Tommy Hilfiger rules!
Cam așa ceva! 😀