Alături de artiștii Ray Blk și Big Zuu, campania aduce beat-uri fierbinți și look-uri captivante pentru a stimula pozitivitatea și a scăpa de zgomotul lumii moderne
Tommy Hilfiger și Vevo, principala rețea muzicală din lume, anunță campania TOMMY JEANS Toamna – Iarna 2021 „Less Buzz, More Music”, invitând publicul să scape de zgomotul lumii hiperconectate de astăzi – de la știri la rețelele sociale – prin puterea muzicii. Campania se bazează pe pasiunea de o viață a lui Tommy Hilfiger pentru muzică, evidențiată prin parteneriate care continuă să sărbătorească această influență încă din anii 90. Inspirată de această moștenire, campania reunește stilul streetwear modern cu un conținut muzical îndrăzneț de la Vevo.
Campania pune în spotlight pe artiștii Ray Blk și Big Zuu prin spectacole video live create pentru seria de conținut original de la Vevo, ROUNDS. Născută Rita Ekwere în Nigeria, Ray Blk este o artistă de 26 de ani din Marea Britanie care nu se ferește de subiecte dificile, ce variază de la violența domestică la obstacolele personale din industrie ca femeie de culoare. Londonezul și artistul de rap grime Big Zuu, pe nume complet Zuhair Hussain, oferă Afrobeats cu pasiune, spunând mereu adevărul și motivând publicul să facă același lucru. Concentrându-se pe scena hip-hop, rap și R&B în continuă creștere din Europa, ROUNDS este o serie de spectacole live ale muzicienilor emergenti și consacrați, folosind un efect de portretizare la 360 de grade. Pentru a maximiza impactul, campania „Less Buzz, More Music” este amplificată prin conținut variat orientat pe gen, difuzat pe Connected TV (CTV), vasta rețea a Vevo.
Campania Toamna Iarna 2021 TOMMY JEANS aduce „îmbrăcăminte cu voce tare” (‘outwear out loud’), reimaginând stilul streetwear, rămânând în același timp fidel culturii din care a apărut. Campania „Less Buzz, More Music” evidențiază articole care vorbesc despre stilul personal al muzicienilor: puffers și jachete sustenabilele, finisate în nuanțe puternice de culoare și siluete statement care dau un twist ușor ireverențios. Realizate din denim 100% reciclat pentru a reduce consumul de deșeuri, apă și energie, piesele de îmbrăcăminte exterioară ale colecției sunt produse din bumbac organic 100% și țesătură reciclată.
Campania „Less Buzz, More Music” a fost lansată cu un eveniment intim de 50 de persoane, cei mai interesanți și diverși artiști ai Londrei reunindu-se pentru a sărbători importanța schimburilor interculturale în muzică. Creat printr-un panou de discuții și spectacole live, evenimentul a invitat publicul să se alăture conversației despre cultură și incluziune în industria muzicală, prezentând în același timp cea mai nouă colecție TOMMY JEANS. Vizionați panoul de discuții și spectacolele prin linku-rile furnizate.
Colecția este disponibilă pe tommy.com și în magazinele selecționate TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS.
Fanii sunt încurajați să urmărească @TommyJeans pentru a se alătura comunității în creștere TOMMY JEANS. În conformitate cu moștenirea lor inspirată de muzică, contul de Instagram @TommyJeans oferă conținut experimental 24/7 și depășește limitele fiind o destinație pentru autenticitate în modă, auto-exprimare și schimb. Alăturați-vă conversației de pe rețelele sociale folosind #TommyJeans.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.
Despre Vevo
Vevo este cea mai importantă rețea de videoclipuri muzicale din lume, conectând un public global în continuă creștere la conținut video muzical de înaltă calitate de mai bine de un deceniu. Fondată de Universal Music Group și Sony Music Entertainment în 2009, Vevo oferă fanilor din întreaga lume o gamă largă de conținut premium din care să aleagă, prezentând videoclipuri muzicale oficiale alături de o gamă în continuă dezvoltare de spectacole live și programe originale și inovatoare. De la superstaruri de top până la noile talente în ascensiune, Vevo oferă cross-promo suport incomparabil artiștilor din spectrul muzical, în fiecare etapă a carierei lor.
Vevo a evoluat constant în ultimul deceniu pentru a fi în top în peisajul media de astăzi în continuă schimbare, îmbrățișând parteneriate cu o serie de platforme de distribuție de top și oferind conținut extraordinar în medii susținute de reclame. Cu peste 25 de miliarde de vizionări pe televiziune, desktop și dispozitive mobile în fiecare lună, Vevo aduce videoclipuri muzicale în toată lumea – când, unde și cum le doresc fanii.
Vevo este disponibil pe YouTube, Samsung, Samsung TV Plus, Amazon Fire TV, Amazon Echo Show, PlutoTV, Apple TV, Roku, Comcast (Xfinity X1 și Xfinity Flex), VIZIO, Sky (NowTV și SkyQ), Foxxum, XITE, NetRange, Redbox, T-Mobile Play, Virgin Media, Xumo, Telstra și Vewd.