Soluții informatice pentru afacerea HoReCa = clienți mulțumiți

Pe măsură ce timpul pare tot mai comprimat, ziua de lucru tot mai lungă și timpul petrecut cu familia tot mai scurt, din ce în ce mai mulți oameni încep să adopte un stil de viață care implică masa la restaurant, fast-food sau prin livrare la domiciliu. Știm cu toții că, în zilele noastre, tehnologia a câștigat tot mai mult teren. De aceea, este esențial să o integrăm în principalele procese din viața de zi cu zi, dar mai ales în cadrul industriei HoReCa.

Când ai un restaurant cu livrare la domiciliu, îți asumi o mare responsabilitate față de clienții tăi. În zilele noastre, un astfel de restaurant nu mai este o raritate sau o noutate, însă pentru a deveni unul dintre cele mai bune și mai recomandate restaurante cu livrare la domiciliu, trebuie să fii cu un pas înaintea concurenței și să te asiguri că ai clienți mulțumiți. Desigur că primul aspect care te recomandă în rândul clienților este calitatea mâncării, gustul deosebit, dar, pe lângă aceasta, este la fel de important și modul în care oferi serviciile tale.

Pentru ca restaurantul cu livrare la domiciliu să devină renumit și profitabil, trebuie să ții cont de așteptările clienților. Cu siguranță, clienții așteaptă să fie serviți prompt și elegant. Iar dacă vii cu soluții moderne pentru ei, cu siguranță i-ai câștigat de partea ta! Iată de ce este important să utilizezi soluțiile complete Expressoft Technology pentru restaurantul tău.

De ce Expressoft Technology?

Expressoft Technology este o companie cu o experiență de aproape 20 de ani, timp în care a dezvoltat soluții software eficiente și durabile pentru clienții din industria HoReCa, industria retail, cea a saloanelor de înfrumusețare, a centrelor spa și de agrement. Compania pune la dispoziție aplicații pentru marcaj, gestiune stocuri, raportare și management. Expressoft Technology oferă software și echipamente pentru diverse domenii, astfel că este soluția ideală pentru restaurantul cu livrare la domiciliu.

Alături de soluțiile software și de echipamente hardware necesare aplicării soluțiilor necesare pentru restaurantul cu livrare la domiciliu, Expressoft Technology oferă și servicii de instalare, configurare și training. În plus, oferă suport tehnic 24/7, astfel încât rezolvă rapid și eficient orice solicitare prin telefon, email, conectare la distanță și chiar deplasare la locația necesară.

Întrucât nu cu toții suntem pasionați de tehnologie și nu toți cei care lucrează într-un restaurant sau unul cu livrare la domiciliu au studii care să le fi permis să interacționeze cu diverse echipamente de tehnologie avansată, este absolut esențial un training în vederea utilizării soluțiilor informatice oferite de către Expressoft Technology. Astfel, fiecare manager, administrator sau angajat al restaurantului cu livrare la domiciliu va învăța repede cum să utilizeze echipamentul și software-ul, astfel încât să poată presta servicii impecabile clienților restaurantului.

De asemenea, este esențial ca o astfel de companie să ofere suport tehnic 24/7, întrucât orice potențială problemă apărută la software sau la echipament trebuie rezolvată într-un timp cât mai scurt, pentru a nu afecta activitatea și buna funcționare a restaurantului. De exemplu, dacă un POS restaurant nu mai funcționează, problema trebuie soluționată cât mai repede, pentru a continua servirea elegantă, rapidă și facilă a clienților.

Beneficiile utilizării soluțiilor informatice pentru restaurantul cu livrare la domiciliu

Clienții sunt cei mai importanți pentru restaurantul cu livrare la domiciliu, întrucât ei sunt elementul care face ca restaurantul să funcționeze. Pentru ca restaurantul să câștige un renume bun și să aibă clienți cât mai mulți, este esențial să facă tot posibilul pentru a câștiga aprecierea clienților. Mai ales în zilele noastre, cât tot mai multe restaurante oferă și servicii de livrare la domiciliu, este important să fie găsite soluțiile potrivite pentru ca restaurantul să se facă remarcat în fața clienților, să iasă în evidență, în comparație cu alte restaurante de același tip.

point_of_sale_delivery_livrari_la_domiciliu

Acest lucru se realizează ușor, cu soluțiile informatice oferite de Expressoft Technology. Compania îți oferă soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale, în funcție de necesitățile tale. Soluția software pentru restaurantele cu livrare la domiciliu se integrează în instrumentele care ajută ca procesul de livrare să fie unul rapid. Acest lucru se realizează prin eficientizarea întregului personal, în vederea oferirii unei experiențe unice și plăcute pentru clienți. Iată care sunt beneficiile utilizării soluțiilor informatice pentru restaurantul cu livrare la domiciliu:

  1. Ajută la formarea unei baze de date a clienților, încorporând profilul de client în centrala telefonică. Fișa de client este generată automat pentru clienții noi, iar clienții existenți în baza de date sunt identificați după numărul de telefon.
  2. Aplicația este integrată în website-ul restaurantului pentru a permite preluarea comenzilor online. În cazul în care restaurantul are mai multe centre de livrare, comenzile sunt alocate automat celui mai apropiat centru de livrare, astfel încât comanda să ajungă la client cât mai repede posibil.
  3. Modulul Call Center ajută la optimizarea fluxului activității, întrucât permite preluarea telefonică rapidă a comenzilor și distribuirea acestora în centrele de livrare corespunzătoare.
  4. Clienții pot plasa comenzi în avans, menționând ziua în care doresc livrarea comenzii. Acest lucru ajută la organizarea mai bună a livrărilor și a fluxului zilnic al activității.
  5. Profilul Monitor în bucătărie ajută la eficientizarea timpilor de preparare și livrare, întrucât permite afișarea comenzilor în ordinea preluării acestora și are un avertisment acustic și luminos, care se activează atunci când este recepționată, modificată sau eliminată o comandă.
  6. Aplicația este integrată cu Google Maps, ceea ce permite o estimare corectă a timpilor de preparare și livrare a comenzii.
  7. Funcționalitatea Alocare comenzi livratori permite administrarea echitabilă a șoferilor răspunzători cu livrarea comenzilor.
  8. Clienții pot afla în timp real detalii despre statusul livrării comenzii lor, trimițând un SMS.
  9. Aplicația permite fidelizarea clienților prin diverse campanii promoționale, precum oferte din partea casei, discount-uri, plata cu puncte de loialitate, vouchere și gift-card-uri.
  10. Modulul CRM – Customer Relationship Management permite crearea unui cont pentru fiecare client, astfel încât să asociezi cât mai multe informații relevante despre clienții tăi.

Delivery man delivering chinese take away food

Clienți mulțumiți datorită soluțiilor informatice

Pentru a găsi soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale, este necesar să știi care sunt acele procese pe care ai nevoie să le eficientizezi. În acest sens, trebuie să alegi în funcție de domeniul de activitate, pentru a integra soluția de marcaj și gestiune potrivită afacerii tale în procesele tale zilnici și a le putea oferi clienților tăi cele mai bune și mai eficiente servicii.

Cu ajutorul soluțiilor informatice de la Expressoft Technology, restaurantul tău cu livrare la domiciliu va reuși să impresioneze clienții prin calitate, promptitudine și eficiență. Cu astfel de atuuri, vei reuși să te situezi în topul celor mai renumite și mai apreciate restaurante cu livrare la domiciliu.

Acest articol a fost scris pentru cea de-a noua probă din cadrul competiției Superblog 2018.

Disclaimer: Fotografiile aparțin companiei Expressoft Technology.

7 thoughts on “Soluții informatice pentru afacerea HoReCa = clienți mulțumiți

  1. In condițiile în care, cum spuneai și tu, tot mai multa lume apelează la restaurante cu livrare la domiciliu, dezvoltarea tehnogiei este foarte importanta și utila. Chiar dacă nu am restaurant, am văzut de multe ori cata diferența este între un restaurant care utilizează tehnologia și unul care merge pe “tradițional”. Are și tehnologia asta rostul ei și ar trebui implementata în toate locurile care vor sa se mențină la standarde ridicate.

  2. Sa stii ca mi-a placut si mie foarte mult oferta lor si cred ca ar trebui ca toti patronii de afaceri din acest domeniu sa investeasca in asa ceva!

  3. Buna, Eva!
    Iti multumim pentru interesul acordat probei noastre si pentru articolul inscris in concurs.
    Mult succes in tot ceea ce iti propui!
    Cu ganduri bune,
    Echipa Expressoft!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.